Lista nummer ?

Vad har du för färg på dina ridbyxor? Alla möjliga.
Har du ridstövlar eller ridskor? Skor endast, när jag har råd (never) ska jag köpa ett par stövlar.
Vad är din favorithäst för ras? SWB
Anväder du chaps? Ja, till ridskorna.
Vad har du för storklek på din hjälmen? 56 eller 57, varierar.
Hur högt har du hoppat? 1,20 m i bana, läääänge sedan:p
Hur bra tycker du ditt stall är från1-10? 8-9: Tycker att det är superbra och har det mesta JAG kräver. Fin natur, stora boxar, ridbana och STORA hagar. En tia hade ju typ varit Tullstorp så det säger ju en hel del;)
Är hästar ditt liv? Japp.
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? Nej, man kan inte se min personlighet eller ngt i mitt rum:P Består typ av en säng, garderober och ett skrivbord:P
Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd? såklart.
Har du ridit en hel svart häst/ponny? Japp.
Har du ridit en fjordning? tror inte det.
Har du ridit en shettis? Ja
Har du ridit en travare? Yes.
Du anväder alltid hjälm när du rider?ALLTID!
Du kan stallreglerna? yes
Du är istallet mer än 7 gånger i veckan? Händer.
Du rider mer än 4 gånger i veckan? ja
Du bor nära ett eller flera stall? ja det gör jag
Du går på ridskola? Nej.
Du brukar rida i ridhus eller paddock? ja, varannan dag sådär (mest paddock)
Har du haft sommarhäst? Nej
Har du ridit mer än 1 år på ridskola? red i typ 11-12 år
Tycker du om att hoppa? om det är lägre än 80 cm
Tycker du om att rida dressyr?
Hell yeah!
Har du ridit in en häst/ponny? Ja, min nuvarande
Vad är det högsta du har hoppat med ponny? kanske 90cm?
Vad är det högsta du har hoppat med häst? som sagt, 1,20 m
Vilken färg tycker du mest om på hästar? Svart och"finfux"
Hur många hästar har du haft? 2 st egna
Rider du för någon privattränare? Ja, dressyrtränare
Hur länge har du ridit? hm... kanske 17 år?
Vad fick dig att börja rida? Kommer verkligen inte ihåg!
Har du tävlat? Ja
Isf, hur höga klasser? LA dressyr
Vilken gren gillar du mest? Dressyr
Isf, vad har du för sadlar? Passier Corona
Vad har du för Träns? massor!
Hur många täcken har du? kanske 10?.
Hur många benskydd har du? 2x4 st
Hur många vojlockar/schabrak har du? Alldeles för många!
Hur många grimmor har du? 2 st.
Hur många spön har du? 2 dressyr och ett allround

listan är snodd från http://equilina.blogg.se/!


peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0