Sista föreläsningen termin 2!

Då var sista föreläsningen avklarad:D Nu är det BARA två tentor kvar innan jag kan säga att jag har sommarlov (som jag faktiskt har eftersom jag går i skolan, INTE semester:P) Den sista föreläsningen var ju inte precis lätt... GUDARS! Den var tung med, ungefär lika tung som mitt huvud kändes redan efter en halvtimme:P Tänkte ta halv 4 bussen hem, så jag fördriver tiden lite med att blogga.

Jag och Virre hade tänkt att släppa ut hästarna på betet lite under några dagar som en liten mjukstart, nu är det ju så fint väder så det känns nästan lite taskigt att ha dem inne. Både Hugin och Funny tar det ju lugnt denna veckan.

Red Hugin lite igår och för första gången på typ 3 veckor var hästen sig själv igen! Red bara ett kort pass med mycket övergångar och det var så skönt att det inte slutade med en stor fajt mellan hugge och mig. Båda var nog ganska nöjda efteråt, jag var iaf super glad.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jaaaa, vi kan prata ikväll, FINALLY! Men jag börjar vid 15 (20 din tid), hinner du tills dess? Love you (jag har på mig ringen varje dag också!)

2010-06-03 @ 13:28:51
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: tack så mycket :D

2010-06-04 @ 14:02:00
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0