sommarlov

ÄNTLIGEN! Gjorde sista tentan för terminen igår (sweeeeet) så nu har jag inte plugg på ett par månader. Även om jag ska jobba i sommar är det skönt att inte ALLTID behöva känna stressen inför varje tenta.

Igår var Virre på besök och vi tittade på film och hade det mysigt:) Var även ute hos huggy och red dressyr på banan. Han gick superbra igår<3 Var super-duper fin! Vi red ganska mycket övergångar och en hel del öppnor för att få honom ordentligt på bakdelen, red även lite förvänd galopp (fast bara lite). Vi bestämde oss för att låta hästarna sova inne i natt eftersom det skulle regna, vilket det gör nu. Så himla skönt att ha ett stall där man har möjlighet att stalla in om man vill och låta de gå på bete om man vill det:)

Min moster, hennes sambo och mina kusiner har kommit ner till Mullsjö så ikväll ska jag upp till mormor och morfar och träffa dem och ha det trevligt

Nu ska jag laga mat, sen bär det av till stallet i regnet!



Peace! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Jaa, hur söt som helst!

2010-06-21 @ 12:23:17
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0