vad tog sommaren vägen?

Sitter här framför min dator och lyssnar på min ipod samtidigt:P Känns kanske lite onödigt, men men.

Först och främst vill jag tacka alla underbara människor för alla fina presenter och gratulationer som jagt fick på min födelsedag:D Allt var verkligen underbart den dagen, förutom att jag blev 22 då:P hahah

Annars är livet ganska lugnt faktiskt, jag gjorde kliniska kemi-tentan i torsdags och hoppas på det bästa även om den var lite krånglig. Efteråt samlades typ halva klassen (dvs 7 pers:P) för att käka lite mat. Vi hamnade på twin city och det var verkligen super trevligt!

Vet inte om jag skrivit detta på bloggen, men i måndags kom Karin, min och virres miracle worker, för att kolla igenom och behandla Funny och Hugge. Hugge var lite spänd i nacken/huvudet och lite i bogen. När behandlingen var klar så fick jag lite stretchövningar som jag och Hugge ska ägna oss åt före och efter ridning. jag vet att det inte är alla som tror på det här med att trycka på punkter osv, jag trodde inte heller på det innan jag träffade Karin. Hugge är verkligen hur fin som helst nu! Så mjuk och avslappnad att det är helt otroligt. Jag fattar inte HUR det fungerar men ATT det fungerar. Jag rekommenderar verkligen er som har problem med att era hästar inte känns riktigt ok i kroppen (och även er själva) att prova en likande behandling!

Idag red jag hugge på banan barbacka (har inte kunnat hämta ut sadeln än) och han gick super. Blev ett lagom långt pass och jag slutade när det gick som bäst, som det ska vara dvs!

Idag ska jag, Hanna och Diddi träffas och mysa lite och laga mat, det kommer att bli super najs. På tal om laga mat måste jag nog göra det innan jag dör av HUNGER! (ok, jag vet att man klarar sig typ 2 månader utan mat...)

JAG VILL HA FINT VÄDER!

peace!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Men... här är ju ingen lista? :P

2010-06-15 @ 13:59:56
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: Lina

Inlägget över går inte att svara på :P

Vad är en finfux? :P



Sv: Det är grymt härligt! :D

2010-06-16 @ 11:17:30
URL: http://equilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0