blää

usch, jag kan inte sova... Mår alldeles för dåligt. Så fort jag lägger mig ner börjar ögon och näsa rinna okontrollerat och jag får verkligen spasmaanfall på skiten snart! Hoppas jag mår bättre imorgon.

Vägen ut till stallet var ingen dans på rosor precis, med 39 graders feber masade jag mig hela de 40 min, som det tar, ut till stallet. Folk måste väl trott att jag hade lipat i en halv vecka eller ngt, för så ser jag ut (nej, tänker INTE ta bild). Hugge mådde iaf bra och hans positiva energi gör mig på lite bättre humör;) Ok, bli inte arga nu, men ÄVEN om jag läser patofysiologi just nu och vet att man absolut INTE ska anstränga sig/träna när man har feber pga massor av saker, så red jag idag...  Ja, jag vet! Jag skäms över att medge det, men jag skrittade ju bara... (och travade och galopperade..) hahah, jag lever ju iaf (knappt) och jag vet att man får ta skiten när man kommer hem å ska sova, dvs nu. Hugge var glad och pigg iaf och han sket fullständigt fan i om mamma var döende, samma små sidohopp och krumsprång bjöds jag på;) Om detta hade varit fejsboken hade jag "gillat" detta.

Satt och kollade på true blood innan och säger bara love love love! Måste skaffa avsnitten så att jag kan se dem i sin helhet (jag har bara sett ströavsnitt här och där)! Någon som vet var man kan hitta dem? Lagligt eller olagligt?;p hahah

godnatt alla sötisar

peace!

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

haha x) jo terrängen var ganska svår!

2010-05-06 @ 19:31:36
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0