falling, I'm falling

hej!

Nu ligger jag här i min säng och ska snart sova. Jag har tänkt på en grej, varför ler man alltid när man kryper ner i sängen, eller är det bara jag som gör det?! Jag kan verkligen inte hejda mig iaf, ett leende sprids alltid på mina läppar när det är läggdags:D

Red hugge på banan idag, gick mycket bättre än igår (gårdagen vill jag inte änns prata om:p) vet fortfarande inte om han har fått för sig att han inte tänker acceptera mina hjälper eller om han verkligen har ont någonstans. Ska i vilket fall som helst ringa Karin (equiterapeut) och boka en tid till hugge. stackars, stackars plånbok! det blir nog inga nya kläder för mig i år heller:P

Eftersom min sadel har åkt på semester till danmark några veckor rider jag numera barbacka;) det går bra, hugge har en bra rygg för detta ändamål. Så även om hugge hoppar, studsar, backar och springer åt sidan lyckas jag sitta kvar utan några större problem:)

Hade seminarium om akut- och plasma proteiner idag, jag pratade om komplement faktorerna C3 och C4, det gick faktiskt bra även om jag trodde jag hade alldeles för lite att säga:P GÖTT!

Nu ska jag sluta mina ögon!

peace!












Låt allt bli bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0