Nemo nisi mors

Jag sitter här och gråtter som en annan cry-baby:P Fick just ett brev från min syster som är i USA! Jag har inte blivit såhär glad/rörd på ett bra tag! Faaaan vad jag älskar och saknar henne! Finns det någon bättre människa alltså?! JAG har världens BÄSTA syrra!

I brevet fanns även en ring som det stod "Nemo nisi mors" på det är latin för "Nothing but death shall part us" så himla fin!

Du skulle bara veta jossan att du gav mig solsken när det verkligen behövdes.

jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dej och det finns verkligen inte ord som kan beskriva vilken fantastisk person du är, var ALLTID dej själv!

love you♥

Peace


Kommentarer
Postat av: Josefine

Nu fick du mig att börja gråta... Jag älskar dig så himla mycket, kan knappt vänta tills jag är hemma igen, då ska vi ta igen alla myskvällar. Du är den enda jag kan bara vara mig själv till 100 % med. I LOVE YOU, världens bästa syster!! <3

2010-05-26 @ 02:40:25
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0