suuuck!

Vilket deprimerande väder... Visst tappar man all ork och motivation när det är såhär?! Sorry att jag inte har skrivit på ett tag, men jag känner mig just väldigt omotiverad och less i allmänhet... Som sagt är det tävling på lördag och jag kan väl inte precis säga att jag är laddad. Hugge är inne i någon slags formsvacka eller något liknande och det känns ungefär som vi är tillbaka på ruta ett. Han känns inte avslappnad för fem öre och det enda han gör är att gapa och hänga på bettet om vartannat. Munnen är kollad, inget fel, men det jag tror att problemet sitter i ryggen/sadeln. Jag týcker att den blivit lite smal och även att han blivit lite insjunken på sidan av manken. Sadelutprovaren är inbokad till nästa vecka så det blir tyvärr att rida tävlingen med sadel i befintligt skick. Hoppas verkligen att allt löser sig för just nu känns det bara jobbigt.

Fick min kliniska kemi-bok idag så den ska jag sätta mig ner och läsa lite i om en liten stund. Alla säger att den är super svår och att 3 sidor tar en halvtimma! Om det gör det har jag måååånga timmar framöver eftersom läraren säger att vi mer eller mindre ska använda hela boken på 720 sidor:P Är det ens möjligt tidsmässigt:P hahah Trolla med röven är vad man får göra:P

Peace!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Hehe ja det ska nog lösa sig på något sätt, Sawanna är underbar och påverkas inte av att man stressar runt med henne så det är skönt iaf =)



Vad är det du läser till?

2010-05-13 @ 14:37:12
URL: http://equilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0