To the chopping block

Tjena!

Idag är det fredag (som de flesta vet:P) och det betyder att det är dags för tävlingsdebut för mig och Hugin imorgon. Jag siktar nog mest på att ta mig in på banan, överleva och ta mig ut. Förstår ni nu hur höga mina ambitioner är?;) Men allvarligt talat, red igenom programmet igår och kom fram till två saker; VÄLDIGT krångligt att träna ett 20x60-program på en 20x40-bana... Vi sköt lite från höften kan man säga. Det andra är att min häst är OMÖJLIG att rida för tillfället! Det går verkligen inte... Han är verkligen inte fräsch i kroppen, inte så att han är halt, men han är starkt missnöjd med något, sadeln som jag misstänker. Just nu vill jag bara få skiten överstökad så jag kan börja undersöka vad problemet är. Så ska det väl ändå inte vara?:P

Såg igår med när jag red att jag sitter snett, vet inte om det är bara JAG eller om det är Hugin som placerar mig så (att han är sned) så det blir verkligen något att ta tag i... Jippie vad livet är kul just nu:P Varför kommer aldrig problem ensamma? Har de dåligt självförtroende eller ngt? Litar de inte på sig själva?

Lista för vad som ska fixas:

* Tävla
* Sadel, Olof kommer i nästa vecka
* Ta tag i snedheten
* Ev ta ut osteopat (stavning?)
* Fixa hem min tömkörningsgjord/tömmar, lär ju behöva dem nu:P

Nu ska jag städa lite, jippie! (...)

peace!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Wiiiiie, det kommer gå så bra så! Tänk bara på det som en kul grej och bli inte så nervös. Jag vet att det är skitsvårt men det är ju Hugges första tävling, han är säkert också nervös ;)

Looove you och lycka till!

2010-05-14 @ 13:59:18
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: Virre

Gör som jag bara: gå in, känn dig snyggast och rid mellan bokstäverna och överlev! Ni får ju åka snyggt, inte långt och krångligt ställe. Det är över before U know it! Puss

2010-05-14 @ 14:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0